...

מעונינים באתר אינטרנט או חנות באינטרנט? צרו איתי קשר

יש לכם שאלה? או משהו לא ברור?
שילחו לי הודעה בוואטסאפ ואני אחזור אליכם בהקדם

מדוע חשוב שאתר האינטרנט שלכם יבנה כמו שצריך מלכתחילה

אתר אינטרנט שנראה רע ובנוי לא נכון משדר חוסר מקצועיות ועושה יותר נזק מאשר תועלת בעיקר מול-2 גורמים:

  • מבקרים שנכנסים לאתר האינטרנט שלכם
  • מנועי חיפוש שסורקים את האתר.

לכן החלטנו לרכז לכם מה חשוב שיהיה באתר אינטרנט כדי להפוך אותו מלווין חסר חשיבות לאתר אינטרנט עובד ומביא תוצאות.

כמובן שכדי להפוך את האתר שלכם ממש למכונת שיווק משומנת, יש צורך בשיווק אקטיבי ובפרסום ממומן, אבל זה יכול להתבצע רק לאחר שאתר האינטרנט שלכם יבנה נכון, ועל זה נדבר בהמשך.

בניית אתר אינטרנט
 

אז מה כדאי שיהיה באתר האינטרנט שלכם?

עיצוב אתר האינטרנט:

עיצוב שנראה טוב משדר מקצועיות ומייצר אמון, מבקרים אוהבים אתרים יפים ונהנים לגלוש באתר, מה שגורם להם להשאר יותר זמן באתר ובסופו של דבר מביא יותר המרות או לקוחות חדשים. 

הרי לא הייתם רוצים שהמבקר הממוצע יברח מהאתר שלכם אחרי 2 שניות. כן, 2 שניות, זה הזמן שלוקח להחליט האם נשארים באתר או עפים החוצה.

בחירת פלטפורמה נכונה: 

יש הרבה פלטפורמות לבניית אתרים, חלקן טובות, חלקן טובות יותר, אבל מומלץ לבנות את האתר על פלטפורמה שאינה כובלת אתכם לחברה שבנתה את האתר. 

זכותכם המלאה לעבור לחברה אחרת בלי שתצטרכו לבנות את האתר מחדש. 

תכנון טכני: 

  • אתר רספונסיבי (משנה את נראות האתר בהתאם לגודל המסך) וידידותי למובייל – חשוב לנוחיות המשתמש וגוגל נותן קדימות לאתרים רספונסיביים.
  • טעינה מהירה של דפים (מצופה שדף יטען תוך 2 שניות לפחות).
  • SEO Search Engine Optimization – אופטימיזציה למנועי חיפוש.
  • דע מה מילות החיפוש שהקהל שלך מחפש.
  • בנה את דפי האתר כך שיכילו את ביטויי המפתח הנחוצים.
  • יצירת מפת אתר לגוגל ובינג (בינג פחות רלוונטי לאתרים בישראל).
  • SSL – הצפנה ואבטחת האתר נגד פריצות, כמובן שגוגל נותן קדימות לאתרים מאובטחים שהם HTTPS ולא HTTP.
  • מבנה האתר, ניווט קל וזמין באתר, לדוגמה מינימום דפים בתפריט הראשי. מבקר שאינו מוצא במהירות את מה שהוא בא לחפש, נוטש את האתר.
  • בחרו חברת אחסון טובה ואמינה, לא נעים לראות דף שגיאה במקום האתר שלכם.

כלים ותוספים שכדאי להוסיף לאתר האינטרנט שלכם: 

  • צ'אט חי (אם אפשרי) או צ'אט בוט, מאפשר לשמור על קשר טוב יותר עם הלקוחות.
  • טופס ליצירת רשימת תפוצה או מועדון לקוחות. כך בונים קהל ממוקד אליו ניתן לדוור בהמשך.
  • תפריט שיתוף ברשתות חברתיות.
  • תוסף Yoast SEO – הופך את הקידום האורגני באתר לפשוט וזמין יותר.
  • תוסף W3 Total Cache – לטעינה מהירה יותר של דפים.
  • גוגל אנליטיקס – לקבלת מידע על זרימת המבקרים באתר ומהיכן הגיעו.

מידע ברור ובהיר על העסק שלכם: 

פתח את האתר עם המסר העיקרי של העסק שלך:

  • מי אתה
  • למי אתה עוזר או מה יוצא לי (הלקוח) מזה.
  • מה אתה עושה

כלול בדף הבית את ביטויי החיפוש המרכזיים של העסק שלך:

דף הבית הוא הנצפה ביותר באתר, לכן ביטויים שיופיעו בו הם בעלי סיכוי גבוה יותר להיות מקודמים במנועי חיפוש.

עדויות של לקוחות:

אם יש משהו שישכנע לקוח פוטנציאלי לעבוד איתך אלה המלצות של לקוחות אחרים על הצלחה או עדויות על אמינות. אנשים מעדיפים לתת עבודה למישהו מנוסה שמביא תוצאות.

הכי מומלץ, וידאו קצר של לקוח מרוצה.

פרטי צור קשר מלאים ומעודכנים: 

מבקר באתר רוצה ליצור איתך קשר, אם הוא לא יראה מייד איפה זה נמצא ואם לא תופיע צורת הקשר המועדפת עליו, מייל, טלפון, וכו, הפסדתם אותו.

אם אתם עסק פיזי, הוסיפו כתובת של העסק כולל קישור לוויז או גוגל מפות.

טלפון להתקשרות מהירה בכל דפי האתר:

צריך להיות במקום בולט לעין וזמין.

בלוג מובנה באתר האינטרנט:

הדרך הנוחה והנכונה לשווק את האתר שלכם. כך תקדמו אותו אורגנית במנועי חיפוש ומשם תוכלו לשתף אותו בלוויני שיווק כגון פייסבוק, אינסטגרם וכו.

הנעה חזקה לפעולה בדפים המרכזיים:

בסופו של דבר אתר האינטרנט שלכם צריך להוביל מבקרים ליצור אתכם קשר. הפכו את הדפים המרכזיים באתר למעין דפי נחיתה עם הנעה ברורה ליצירת קשר.

מקום לתגובות:

כך תשמרו על קשר עם קהל היעד שלכם.

הופעה בתקשורת:

אם השתתפתם בתוכנית טלויזיה, ראיון ברדיו או כל הופעה באחת המדיות המוכרות, פתחו דף יעודי לנושא, זה משדר הצלחה.

 
 
 

מעונינים למנף את העסק שלכם באינטרנט?

מעונינים באתר חדש או שיפור האתר הקיים?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתי קשר

יש לכם שאלה? או משהו לא ברור?
שילחו לי הודעה בוואטסאפ ואני אחזור אליכם בהקדם

מצא חן בעיניכם? שתפו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp