goweb

קידום עסקים באינטרנט

לפני שנתחיל בקידום או פרסום כדאי שנשאל את עצמנו מה אנו בעצם רוצים לקדם? האם את אתר האינטרנט שלנו? אולי את דף הפייסבוק? 

יש עסקים מבוססי חיפוש בגוגל כמו מנעולנים, מוסכים או נותני שרותים אחרים שנחפש כשאנחנו במצוקה. עסקים אלה חייבים להיות בדף ראשון בגוגל ושווה להם להשקיע סכומים נכבדים בעניין.

רוב העסקים מתחרים על תשומת ליבם של הגולשים וחייבים לבצע שיווק אקטיבי.

בניית תשתית נכונה לשיווק

תשתית נכונה תכלול שילוב בין אתר אינטרנט עם בלוג בו יהיו תכנים מוכווני גוגל, ופייסבוק עם דפי עסקיים הבנויים נכון עם תכנים המשפיעים על תוצאות החיפוש בפייסבוק.

שיווק אקטיבי

2 המסלולים העיקריים והמוכרים הם פרסום בגוגל ובפייסבוק, אפשר בכל אחד מהם או בשניהם.

פרסום בגוגל, שילוב בין תוצאות החיפוש לבאנרים באתרי התוכן לעסקים שמתאים להם פרסום מהסוג הזה, יש לקחת בחשבון שהפרסום בגוגל בד"כ יקר יותר מפייסבוק.

 פייסבוק הולכים וסוגרים על הקידום החינמי ומנתבים תוכן ממומן לאוהדים שלנו בדף העסקי. המשמעות היא שמעט מאד פוסטים לא ממומנים יגיעו לאוהדים שלנו. הדרך הנכונה להגיע לקהל האוהדים שלנו ולקהל מחוץ למעגלים הקרובים לנו היא באמצעות פרסום ממומן. פייסבוק מאפשרת היום להעלות קמפיינים פרסומיים אפקטיביים לקהלים ממוקדים בעלויות סבירות ביותר.